1. Sąvokos ir bendrosios nuostatos
1.1. Pardavėjas – Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“, Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo UAB „Info S“, juridinio asmens kodas 300513080, PVM mokėtojo kodas LT100002047111, registruotos buveinės adresas Lentvario g. 3, LT-02300, Vilnius, Lietuva
1.2. Racijos.lt – elektroninė parduotuvė, esanti adresu www.racijos.lt.
1.3. Pirkėjas – internetinėje parduotuvėje www.racijos.lt siūlomas prekes įsigyti teisę turi:
1.3.1. Fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 16 metų;
1.3.2. Jaunesni nei 16 metų amžiaus asmenys, turintys tėvų ar globėjų sutikimą;
1.3.3. Juridiniai asmenys.
1.4. Šalys, tai Pirkėjas ir Pardavėjas.
1.5. Taisyklės – šios „Prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje Racijos.lt taisyklės“.
1.6. Asmens duomenys, tai bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai.
1.7. Paskyra – Pirkėjo sąskaita, kurioje po registracijos Racijos.lt, sukuriamas jo asmeninius duomenis ir užsakymų istoriją saugantis duomenų aplankas.
1.8. Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis, kliento galimybės naudotis www.racijos.lt svetaine bus ribojamos.
1.9. Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis Racijos.lt.
1.10. Svetainės Racijos.lt šeimininkai įsipareigoja neatskleisti ir/arba neperduoti registracijos metu vartotojo pateiktos konfidencialios informacijos trečiosioms šalims.
1.11. Registruodamiesi internetinėje parduotuvėje Racijos.lt privalote nurodyti savo telefono numerį ir el.pašto adresą.
2. Prekių užsakymas
2.1. Pirkėjas prekes internetinėje parduotuvėje Racijos.lt užsisakyti gali pasirinkdamas vieną iš šių būdų:
2.1.1. Internetu užsiregistruodamas Racijos.lt (įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį);
2.1.2. Internetu nesiregistruodamas Racijos.lt;
2.1.3. Telefonu;
2.1.4. Elektroniniu paštu.
2.2. Vartotojas pirkdamas prekes, bet kokiu pasirinktu būdu, visada patvirtina, kad yra susipažinęs su prekių grąžinimo taisyklėmis (Prekių grąžinimas) bei garantinio aptarnavimo sąlygomis (Garantinis aptarnavimas).
2.3. Pirkėjas, naudodamasis Racijos.lt, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, kitų sąlygų bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
2.3. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas prekes vienu iš būdų, nurodytų Racijos.lt (Apmokėjimas) ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
2.4. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui, šiose Taisyklėse ir kitų Racijos.lt dokumentų nustatytomis sąlygomis, sudaryti galimybę naudotis Racijos.lt teikiamomis paslaugomis.
2.5. Šių Taisyklių numatytomis sąlygomis Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes.
2.6. Jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja susisiekti su Pirkėju ir pasiūlyti jam/jai analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši ir jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.
2.7. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, vartotojui pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą dėl savo sprendimo.
3. Baigiamosios nuostatos
3.1. Griežtai draudžiama kopijuoti, naudoti, platinti, atkurti puslapyje esančią informaciją ar jos turinį be raštiško svetainės savininko sutikimo
3.2. Mes pasiliekame teisę:
3.2.1. Koreguoti puslapyje esančią informaciją; atsiradus naujiems Racijos.lt svetainės taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
3.2.2. Riboti klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybes naudotis šia svetaine;
3.2.3. Asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn.
Atsiskaitymo būdai
Atsiimant prekes UAB “Info S” biure atsiskaityti galite grynaisiais arba kortele.
Elektroninėje parduotuvėje Racijos.lt galite atsiskaityti Jums parankiausiu būdu:
- Grynaisiais pinigais,
- Bankiniu pavedimu,
- PaySera: elektronine bankininkyste, kreditine kortele.
Grynaisiais pinigais ar banko kortele
Jūsų patogumui už prekes siūlome atsiskaityti grynaisiais pinigais ar banko kortele. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite ne užsakymo metu, o UAB “Info S” parduotuvėje/biure, esančiame Lentvario gatvė 3, Vilnius arba DPD kurjeriui pristačiusiam Jūsų prekes į namus. (Galime paprašyti avansinio mokėjimo už retai parduodamas prekes, kurių nelaikome parduotuvėje).
Dėmesio: prekių pristatymo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme, jei atsiskaitysite grynaisiais.
Banko pavedimu
Už prekes galite atsiskaityti atlikdami įprastą pinigų pervedimą į mūsų sąskaitą. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį (užsisakydami prekes, užsakymo numerį gausite SMS žinute bei el. paštu).
Mūsų rekvizitai:
UAB “Info S”
Lentvario g. 3, LT-02300, Vilnius, Lietuva
Bankas: 40100 – AB Luminor bankas
A/S: LT69 4010 0510 0366 8470
Įm. kodas: 300513080, Rej. Nr.: Nr.085713
PVM mokėtojo kodas: LT100002047111
Siuntų pristatymo sąlygos ir tarifai:
Perkant daugiau nei už 145€ – pristatymas NEMOKAMAS!
Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:
Atsiimant prekes UAB “Info S” biure (Lentvario g.3, Vilnius,LT-02300)
Pristatymo kaina EUR su PVM
0 EUR
Pristatys DPD kurjeris į rankas – Pristatymo laikas: 1-3 darbo dienos
Pristatysime Jums siuntą Jūsų norimu adresu: į darbovietę, į namus ar kitu Jūsų nurodytu adresu užsakyme.
Klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką:
- nuo 08.00 iki 14.00 val.;
- nuo 14.00 iki 18.00 val.;
- nuo 18.00 iki 22.00 val.;
Likusioje Lietuvos dalyje galėsite pasirinkti pristatymo laiko intervalą 08.00-18.00. Apie pristatymą DPD kurjeris iš vakaro informuoja SMS žinute, pristatymo dieną prieš atvykstant informuoja skambučiu.
Papildoma informacija:
Dėmesio!!! Pristatymo kaina į Neringą nustatoma atskiru susitarimu. Dėl prekių pristatymo į Neringą prašome susisiekti El. paštu [email protected]
Jeigu prekės užsakytos darbo dienomis iki 14 val. ir už jas gautas apmokėjimas, tai jos išsiunčiamos tą pačią dieną, tuomet jau kitą darbo dieną jos yra pristatomos nurodytu adresu į bet kurį Lietuvos miestą (miestelį, kaimą) iki Jūsų namų arba darbo durų. Pristatymo dieną „DPD“ kurjeris paskambina bei sutaria su Jumis patogų pristatymo laiką.
4,90 EUR
Pristatant DPD kurjeriui Jums į rankas, mokate grynais arba banko kortele. Pasirinkę apmokėjimo būdą grynais pinigais, prekės pristatymo metu turėkite tikslią Jūsų užsakyme nurodytą grynųjų pinigų sumą.
5,5 EUR
DPD Pickup – atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Siuntų taške. DPD Siuntų taškai yra įsikūrę įvairiuose paslaugų centruose, parduotuvėse ir kitose, gyventojų dažnai lankomose, vietose. Pasirinkite Jums patogiausią DPD Siuntų tašką iš sąrašo čia. Siuntos į DPD Siuntų taškus pristatomos per 1-3 d.d. Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Siuntų tašką, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute. Prekes iš Siuntų taško galite atsiimti per 7 kalendorinės dienas.
Svarbu žinoti! :
Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui. Atsiimdami siuntą DPD Siuntų taške turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą), nes prekės atiduodamos tik ant siuntos pakuotės nurodytam gavėjui.
Siuntų dydžiai (Maksimalūs matmenys):
- Ilgis – 61 cm;
- Plotis – 44 cm;
- Aukštis – 37 cm;
3,30 EUR
Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar DPD Siuntų taško darbuotojui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą.Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.
Pristatymo kaina sumuojama su prekės kaina ir galutinę kainą Jūs matote suformuoto užsakymo apačioje.
Pristatymo terminas
Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas po Jūsų apmokėjimo ir pinigų įskaitymo į UAB „Info S“ sąskaitą. Kai kurių prekių pristatymo terminas nustatomas individualiai. Jeigu šiuo metu sandėlys prekių neturi, galite užklausti apie laukimo terminą ir rezervuoti reikiamą prekę, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau.
Svarbu
Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.
Ženklas „Patikimas pristatymas“ reiškia, kad siuntas Jums pristatys siuntų pristatymo bendrovė UAB „DPD Lietuva“, kuri:
- įsipareigoja pristatyti prekes per elektroninėje parduotuvėje nurodytą terminą;
- prisiima atsakomybę už pristatymo Lietuvoje metu siuntai padarytą žalą. Siuntos praradimo ar sugadinimo atveju taikoma iki 520 EUR žalos atlyginimo garantija;
- garantuoja konfidencialumą, t.y., neatskleisti jokios su el. parduotuvės pirkėjais ir jų pirkiniais susijusios informacijos trečiosioms šalims;
- garantuoja, kad prekes pristatys kurjeris, tinkamai reprezentuojantis el. parduotuvę. Kurjerio išvaizdą ir elgesį apibrėžia „DPD Kurjerio standartas“, kuris užtikrina, kad kurjeris vilkės tvarkingą uniformą su skiriamaisiais UAB „DPD Lietuva“ ženklais, profesionaliai ir mandagiai aptarnaus siuntos gavėją;
- siuntų pristatymo bendrovės „DPD Lietuva“ patikimumą garantuoja Credit info “Stipriausi Lietuvoje” sertifikatas, kuris suteikiamas tik finansiškai stabilioms įmonėms;