Garantinis aptarnavimas

Visos prekės nupirktos elektroninėje parduotuvėje Racijos.lt, yra taisomos, keičiamos vienoje vietoje – UAB “Info S” Lentvario g.3, Vilnius. Pirkėjas įsipareigoja pristatyti produktą garantiniam aptarvimui nurodytu adresu. Serviso centras įsipareigoja atlikti remontą savo nuožiūra ir jei yra būtinybė – pakeisti pažeistą dalį. Garantija galioja, jeigu yra nustatyta, kad defektas atsirado gamybos procese. Jeigu garantinis gedimas reikalauja rimtesnių taisymų, prekė yra siunčiama gamintojui. Garantinį remontą privalo atlikti įgaliotasis serviso centras (UAB “Info S”). Žala, kurią padarė ne įgaliotasis serviso centras remonto metu – nebus atlyginta ir garantija bus nutraukta.

Garantinis aptarnavimas vykdomas tik pateikus pirkimo čekį, PVM sąskaitą faktūrą, garantinį taloną arba kitą gaminio įsigijimą patvirtinantį dokumentą. Atsižvelgiant į įstatymus, gaminio garantinis laikotarpis prasideda nuo pirmosios pirkimo/įsigijimo datos. Pakeitimo į kitą gaminį atveju – garantinis laikotarpis nepratęsiamas.

Garantija galioja (fiziniams asmenims):

Nešiojamoms radijo ryšio stotims – 24 mėn.;
Automobilinėms radijo ryšio stotims – 24 mėn.;
Antenoms – 12 mėn.;
Vaizdo registratoriams – 24 mėn.;
Mobilioms auklėms – 24 mėn.;
Mobilių auklių baterijoms – 12 mėn.;
Baterijoms, akumuliatoriams – 3-12 mėn.

Garantiniai įsipareigojimai negalioja:
1. Sujungimo kabeliams, ausinėms, mikrofonams, dėklams, krepšiams, dirželiams nešiojimui, montavimo prietaisams ir kitiems aksesuarams, teikiamiems kartu su gaminiu.

2. Periodiniams patikrinimams, remonto ar dalių pakeitimui dėl normalaus susidėvėjimo ir įdrėskimo.

3. Defektų, atsiradusių dėl netinkamo gaminio naudojimo, šalinimui, t.y. jei gaminys naudojamas ne pagal paskirtį, nenumatytais tikslais arba nesilaikant naudojimosi instrukcijoje nurodytų reikalavimų.

4. Jeigu randama nekvalifikuoto gaminio remonto pėdsakų, buvo atliktas bet koks savarankiškas remontas, pažeistos plombos, yra požymių, kad gaminį bandyta ardyti, jeigu prekė perdaryta arba taisyta ne UAB “Info S” įgaliotame serviso centre ir pan.

5. Žalai, kurią sukėlė žaibas, vanduo, ugnis, karas, viešieji trikdžiai, netinkama maitinimo įtampa, netinkama ventiliacija ar bet kokia priežastis, kurios gamintojas nekontroliuoja.

6. Maisto produktų išsiliejimams, skysčiams ir naudojamoms kitoms pavojingoms medžiagoms, kurios gali turėti įtakos gaminiui.

7. Prekėms, kurių serijos numeris neįskaitomas, pakeistas, panaikintas arba perkeltas, arba prekės serijos numeris nesutampa su nurodytu garantiniame talone.

8. Informacijai, esančiai informacijos nešėjuose (kietuose diskuose, flash tipo atmintims ir pan.), programinės įrangos gedimams, gamintojo programiniam palaikymui.

Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita.

Racijos.lt garantinio aptarnavimo punktas
Lentvario g. 3, LT-02300, Vilnius
UAB “Info S”
Darbo laikas: I-IV 8:30 – 17:30 val., V 8:30 – 17:00